Eerste paar dagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Brenda Smolders - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Brenda Smolders - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Brenda

02 November 2012 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal!!
Even een korte samenvatting van wat ik de afgelopen dagen heb beleefd. Sorry voor alle typfouten en niet goed lopende zinnen, maar ik heb hier maar even Wifi dus moet dit snel typen! Maandag ben ik naar Singapore gevlogen. Dit was een erg lange vlucht, maar ik heb gelukkig heerlijk kunnen slapen! In Singapore was het gelijk heel erg wennen, want het was echt tropisch warm en we kwamen daar locale tijd savonds aan (terwijl het voor ons als ochtend voelde!) We zijn savonds met de Travel Active groep de stad in gelopen en hebben hier op een heeel hoog dakterras cocktails gedronken. Het uitzicht wat we hadden was echt geweldig! De volgende dag hebben we de hele dag door de stad gelopen en leuke marktjes bezocht. Helaas kwamen we in een tropische bui terecht en waren we echt allemaal doorweekt. Toch vind ik het erg jammer dat we niet wat langer konden blijven in Singapore want het is echt geweldig!! Hele mooie gebouwen hele vriendelijke mensen.
Na 2 nachten zijn we naar Sydney gevlogen in een heel groot 2 verdiepingen-vliegtuig waar 900 mensen in konden! Door het tijdsverschil kon ik niet slapen en heb ik terwijl het hele vliegtuig sliep vrienden gemaakt met een steward. Hij heeft met stiekem een rondleiding gegeven door het vliegtuig (op de eerste verdieping was de eerste klas, waar gewoon echt bedden staan!) ik heb een gratis pyjama kregen en ik mocht een smaak thee uitzoeken die eigenlijk alleen voor eerste-klas mensen was. Jeeej!!
In Sydney werden we naar het hostel gebracht. Het is een heel fijn hostel; heel groot en schoon en er wordt veel georganiseerd. Gratis kroegentochten, BBQ's en stadswandelingen! Na de lange vermoeiende vlucht had ik de behoefte om even alleen te zijn (Jaa dat zijn jullie niet gewend van mij he!) en ben ik alleen de stad in gelopen. Ik ben bij de haven gaan zitten met uitzicht op het Opera House en heb hier de hele middag gezeten en genoten van het feit dat ik niets hoef te doen hier! Ik heb hier ook een leuke engelse backpacker leren kennen die duiklessen gaat geven in Byron Bay en die ik dus over een paar dagen weer ga zien! Ik heb ook een groep uit Duitsland leren kennen die ook langs de kust gaan reizen, dus die ik waarschijnlijk ook binnenkort weer tegenkom. Het verbaast me echt hoe makkelijk je vrienden maakt; iedereen is gewoon zo aardig en ik heb me echt nog geen moment alleen gevoeld!
Vandaag heb ik een kaartje gekocht voor de Greyhound Bus. Dit is een hop on-hop off bus die langs de oostkust rijdt en deze bus kan ik helemaal naar Cairns nemen (het noordelijkste punt waar ik heen wil gaan). Ik vertrek zondag met de bus en ga morgen naar de Blue Mountains! Ik hoor van iedereen hier leuke verhalen en dingen waar ik heen moet gaan dus het wordt nog druk met dat allemaal inplannen!
Ik hoop dat dit niet een al te lang verhaal is en dat iedereen gewoon keurig tot het einde gelezen heeft! Ik ga nu weer de stad in en spreek jullie allemaal snel!!

Ik heb nu ook een australisch nummer waarop ik te bereiken ben, maar ik gebruik mijn ihpone gewoon met Wifi voor whatsapp australisch nummer alleen in geval van nood: 0410492809

Love you alll <3 <3 <3

  • 02 November 2012 - 12:32

    Nyn:

    lieve Bren, fijn om te horen dat je het zo leuk hebt, die zorgen waren dus voor niets! Geniet er maar lekker van, hier regent het toch alleen maar! liefs xx

  • 02 November 2012 - 12:39

    Renate :

    Hee Bren! Wat een leuk verhaal! Ik ben blij dat je wat laat horen! Het klinkt super.
    Dat verhaal van die stewerd verbaast me natuurlijk niks.
    xx

  • 02 November 2012 - 13:03

    Louise:

    Hoi Brenda, leuk om je eerste reisverslag te lezen! Ik blijf je volgen hoor! Veel plezier! geniet van het lekkere weer; het is hier pet!!

  • 02 November 2012 - 13:24

    Emm:

    Owww Brennie wat heerlijk om dit nu al te lezen. Hardop gelachen om je ontzettend brenda actie met die stuart haha! Goed bezig schat

  • 02 November 2012 - 13:31

    Laetitia:

    He lieve Bren, Fijn dat je goed bent aangekomen:) was me al een paar dagen aan het afvragen hoe het ging omdat we nog niets hoorden! Hoop dat je nog heeel veel vrienden gaat maken daar en veel leuke dingen gaat doen! Kus

  • 02 November 2012 - 13:49

    Lau:

    Bren, wat top allemaal! Ik lees nu al allemaal namen die me erg bekend voorkomen. Heerlijk! Heel veel plezier en ik blijf je verhalen volgen! kus

  • 02 November 2012 - 14:01

    Chantal:

    Hey Bren! Wat regel je dat toch weer goed met die Stuart! Echt nice. Heel veel plezier daar! Vind het super leuk om je verhaal te lezen omdat het zo herkenbaar is:) Kusjee

  • 02 November 2012 - 14:03

    Wieke:

    Haha topper dat je bent, klinkt nu al heerlijk. Geniet er van (maar dat komt volgens mij wel goed) en ik blijf je verhalen natuurlijk ook volgen! xxx

  • 02 November 2012 - 19:38

    Char:

    Hey lieve Bren! Wat fijn om te lezen dat je gewoon even bent gaan zitten genieten hihi. Ben nu al jaloers en dit is pas je eerste verslag! Hier is het motherfocking koud.. dat je dat ook maar even in je achterhoofd houdt.. KUSSSS

  • 02 November 2012 - 20:52

    Jolanda:

    Fijn dat je reis zo goed en gezellig begint. Ik zie je al lopen naar de hophopbus met je rugzak! geniet in de Blue Mountains.

  • 03 November 2012 - 12:06

    Lotte:

    En natuurlijk een smaak thee die alleen voor de eersteklassers was. Hoe kan t ook anders! Geniet ervan daar lieve Bren! Dikke kus

  • 28 November 2012 - 22:32

    Noor (de Leukste):

    dude dit is echt zo typisch jij dat je vet matties ging worden en op avontuur met due steward. hilarisch.
    en IK ZEI HET TOCH dat je je niet alleen ging voelen.

    gekke smolders
    zet hem OP! <3

    xxxx
    Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 5215

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 01 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: