Australie - Reisverslagen van Brenda Smolders - WaarBenJij.nu Australie - Reisverslagen van Brenda Smolders - WaarBenJij.nu
Australie

Lieve iedereen!
Ik heb er heel lang naar uitgekeken en nu is het moment eindelijk daar: mijn wereldreis gaat beginnen!! Eerst zal ik 2 maanden in Australië rondreizen en daarna vlieg ik naar Nieuw-Zeeland. Na Nieuw-Zeeland ga ik naar Bali en heb ik nog 4 maanden om in Azië te chillen/feesten/zonnen etc. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal mee maak. Foto's zal ik op FB zetten!
Ik hoop dat iedereen blij is met weer een extra reden tot studie-ontwijkend gedrag!;)
Liefs en tot over 8 maanden allemaal!!

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2013

Nieuw Zeeland!

26 December 2012

Noosa, Fraser, Whitsundays, Magnetic, Cairns

25 November 2012

Yamba, Byron Bay, Surfers & Brisbane

02 November 2012

Eerste paar dagen
Brenda

Actief sinds 28 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5212

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2012 - 01 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: